tirsdag den 26. juli 2011

Sex and the city......

Jeg elsker Sex and the City, det er klart en af mine ynlings serier <3  da jeg var i New York, her for 2 uger siden, var jeg lige et smut forbi Carries lejlighed fre Sex and the City:) <3 det var helt fantastisk, så jeg tænkte at  det ville være lækkert med lidt billeder fra sex and the City og Carries lejlighed....<3 ( enjoy)

Carries lejlighed...<3 


Jeg elsker det øjeblik hvor Carrie og pigerne stiger ud af bilen, i deres fantastiske kjoler, da Carrie skal giftes med mr. Big. <3

Dette er det walk in closet, som mr. Big bygger til Carrie.

Jeg elsker også det øjeblik, hvor Carrie vender tilbage til hendes og big's lejlighed for at hente hendes fantastiske blå Manolo Blahnik sko, inden lejligheden skal sælges. Og der møder hun selvfølgelig Mr. Big<3, og han frier til hende med den fantastiske sko, som han elegant sætter på hendes fod i stedet for en ring.

Et af mine favorit øjeblikke er, når Carrie prøver alt hendes tøj for de andre piger, fordi hun skal flytte sammen med Big.
Jeg elsker især også, når Miranda og Steve kysser i regnen, i et af de første afsnit....<3

I det hele taget jeg elsker bare Sex and the City.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar